laatste dag in Suriname - Reisverslag uit Zanderij, Suriname van Elsien Fennema - WaarBenJij.nu laatste dag in Suriname - Reisverslag uit Zanderij, Suriname van Elsien Fennema - WaarBenJij.nu

laatste dag in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Elsien

23 Juli 2015 | Suriname, Zanderij

Laatste keer ontbijt, dus maar weer een lekkere omelet laten bakken, mmm wat is dat lekker. Alleen daarom zal je blijven, haha. We gaan even van tafel om nog een broodje te halen. En als we terug komen zitten erdrie voogels op onze tafel om de kuipjes boter, die er nog stonden leeg te pikken. Brutaal hoor, maar ook lachen.
Na het ontbijt hebben we nog een evaluatie met de dame van Purity, de reisorganisatie in Suriname. We kunnen even vertellenvwatgoed en minder goed was, vind dit wel prettig.
We kunnen nog even de stad in want we worden pas om half één gehaald. We hebben de koffers e.d al klaar staan, alle tijd nog dus.
Het lijkt mij nog wel even leuk om naar fort Zeelandia te gaan. Leo vindt het een prima idee, haha hoeft hij ook niet te winkelen. Er is een museum ingericht over de geschiedenis van Suriname. Best leuk. Dan komen we nog een meid tegen die de heenweg bij ons in het vliegtuig heeft gezeten. Zij zit verlegen om een praatje, haha. Aangezien we toch nog even een kopje koffie wilden gaan drinken, hebben we dat maar met haar gedaan. Best sneu, ze heeft zich de eerste week erg eenzaam gevoeld. Maar ja, daar kunnen wij ook miks meer aan veranderen. Ze verteld ons dat ze bij zus en zo slaapt. Ik had al ergens gelezen dat daar ook souvenirs te koop waren. En dat klopt dus. We lopen met haar mee en ik zie nog twee leuke sleutelhangers. Door de palmentuin lopen we terug naar het hotel. Nog even opfrissen, koffers pakken en uitchecken. Dan moeten we nog een kwartiertje wachten op de taxi.
We stappen als eerste in, dus nog alle keuze. Dit keer hebben we een ruime taxi, dus dat komt goed. Tegen tweeën arriveren we dan op vliegveld zanderij. En dan begint het wachten. Maar er zijn toch ook nog wel wat winkeltjes, waar nog veel reut te koop is. Aangezien we nog wat srd, hebben laten wijons ook nog weer verleiden. Om twintig over zes gaan we dan de lucht in.

• 25 Juli 2015 - 10:55

Lineke:

En dan zit de reis er alweer op....time flies.
    Heel erg leuk om jullie zo weer gevolgd te hebben. Wat een belevenissen.
    Nu lekker bijkomen en genieten van de rest van jullie vakantie.
    Groetjes Lineke.